مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:272019-11-03اجتماعي

راه اندازی سایت تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی 


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سایت تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی در شمال استان اردبیل راه اندازی خواهد شد.

- سعید شهند در گفتگوی اختصاصی با ایسنا اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست وظایف متعددی را در صیانت از محیط زیست سالم و به دور از بی نظمی را برعهده دارد بطوریکه همکاران ما به عنوان ضابط خاص قضایی در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و سرمایه های موجود در آن تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت حیات وحش ما هم اکنون در استان اردبیل دو سایت مارال در فندقلوی نمین و آهو در پارس آباد داریم که نسبت به تکثیر و رهاسازی این گونه ها اقدام کرده و سعی بر حفاظت از آنها داریم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: گوزن زرد ایرانی که در حال انقراض است، اردبیل به عنوان زیستگاه مناسب برای آن تعیین شده و به زودی سایت تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی در شمال این استان راه اندازی خواهد شد.

شهند از تجهیز و راه اندازی کلینیک حیات وحش در استان با همکاری دامپزشکی خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با این امر زمینه خوبی برای صیانت از حیات وحش فراهم آید.

موزه منابع طبیعی در اردبیل بهسازی می شود مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مورد موزه تاریخ طبیعی اردبیل با 20 سال قدمت و ارائه خدمات به اهالی استان و گردشگران گفت: تلاش می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی 

راه اندازی سایت تکثیر و احیای گوزن زرد ایرانی